Veelgestelde vragen

Ik wil vrij vragen. Hoe doe ik dit?
Klik voor een antwoord op deze link.


Ik ben ziek en kan niet naar school. Hoe kan ik mij ziekmelden?
Klik voor een antwoord op deze link.


Wanneer heb ik vakantie?
Het vakantierooster kun je hier vinden.


Waar kan ik mijn lesrooster vinden?

Je lesrooster kunt je vinden op intranet.


Waar kan ik het Programma van Toetsing en Afsluiting (PTA) vinden?

Het PTA kun je vinden op het intranet. 


Waar kan ik mijn studieplanners (klas 3 en 4) vinden? 

De studieplanner wordt je aan het begin van de periode uitgereikt.


Mijn emailadres is gewijzigd. Ik wil deze wijziging graag doorgeven, waar kan dat?
Klik voor een antwoord op deze link.


Mijn adres is gewijzigd. Ik wil deze wijziging graag doorgeven, waar kan dat?
Klik voor een antwoord op deze link.


Ik ben de inlogcode voor Magister kwijt. Waar kan ik een nieuwe aanvragen?
Een nieuwe code is aan te vragen bij de centrale leerlingen administratie door een mail te sturen naar cla@nuborgh.nl.


Waar kan ik de roosterwijzigingen vinden?
De roosterwijzigingen kun je vinden op het intranet. 


Hebben jullie een klachtenregeling?
Wij hebben een klachtenregeling. Deze kun je hier vinden.